Άρθρο 1
Οι Καλλιτεχνικοί Σταθμοί της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών αποτελούν οργανικά εκπαιδευτικά παραρτήματα αυτής, σκοπός των οποίων είναι η εκτέλεση καλλιτεχνικών εργασιών και η επέκταση των δραστηριοτήτων της Σχολής στον εκπαιδευτικό και πολιτιστικό τομέα με την οργάνωση σεμιναρίων, εκθέσεων, διαλέξεων, προβολών και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Με βαση το παραπανω αρθρο και ως συνεπεια του οτι δεν χρησιμοποιειται τετοια καλλιτεχνικη εφαρμογη στο χωρο αυτο ωστε να γινεται καποια εικαστικη παρεμβαση στη κοινωνια του Ρεθυμνου
και εφοσον υπαρχουνε οι καταλληλες προυποθεσεις που ψαχνουν ευκαιρια να εκδηλωθουν
αποφασισαμε να εκμεταλευτουμε ενα ουσιαστικα αχρησιμοποιητο χωρο και να του δωσουμε ζωη.
Άρθρο 2
Δυνατότητα παραμονής στους Καλλιτεχνικούς Σταθμούς της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών έχουν:
β. Οι φοιτητές της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών για την εκτέλεση ασκήσεων ή την προετοιμασία και εκτέλεση της πτυχιακής τους εργασίας.
δ. Έλληνες Καλλιτέχνες των Εικαστικών Τεχνών, για την εκτέλεση καλλιτεχνικής εργασίας.
ε. Φοιτητές ή μέλη διδακτικού προσωπικού αντιστοίχων Καλλιτεχνικών Σχολών του εσωτερικού, σε ομάδες ή μεμονωμένα άτομα, για την εκτέλεση καλλιτεχνικής εργασίας.
ζ. Προσωπικότητες από το χώρο των Εικαστικών Τεχνών ή από το χώρο του Πνεύματος και της Τέχνης γενικότερα, Έλληνες ή αλλοδαποί με πιθανή προσφορά διδακτικού έργου.
Εφοσον στο Αρθρο 2 διευρυνεται η δυνατοτητα παραμονης απο τους φοιτητες της Σχολης Καλων Τεχνων και αλλων σχετικων σχολων σε καλλιτεχνες,Ελληνες ή ξενους, με διαθεση να καλλιτεχνισουν και να διδαξουν, πιστευουμε οτι εχουμε το δικαιωμα να συμμετασχουμε
σ'αυτο το χωρο,χωρις να περιμενουμε να παρουμε την εγκριση του πρυτανη,ωστε να εκδηλωθουν οι ανησυχιες πολλων ανθρωπων που νοιωθουν οτι δεν υπαρχει σε αλλου χωρους στο Ρεθυμνο η δυνατοτητα για τετοιου ειδους εκφραση,οπως η μουσικη,ο χορος,η γλυπτικη, οι γραφικες τεχνες και οτι αλλο προκυψει.
Άρθρο 3
7.Το ποσοστό εκείνων που δεν έχουν την ιδιότητα του υποτρόφου ή του φοιτητή ή του μέλους του ΔΕΠ της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, μπορεί να φθάσει μέχρι το 25% του συνολικού αριθμού θέσεων, για κάθε Καλλιτεχνικό Σταθμό, εφόσον δεν υπάρχει προσέλευση υποτρόφων, φοιτητών και μελών του ΔΕΠ.
Το αρθρο αυτο προβλεπει τη χρηση του σταθμου και απο ανθρωπους ξεχωρα της καλλιτεχνικης ιδιοτητας και οπως παρατηρουμε δεν υπαρχει σημαντικη προσελευση ωστε να δικαιολογει την συντηρηση ενος αδειου χωρου, αποφασιζουμε οτι θελουμε να μεινουμε εκει για να δημιουργησουμε μια κοινοτητα που να δημιουργει,να συνδιαμορφωνει και να ερωτευεται.
Με βαση τα παραπανω και την πεποιθεση μας οτι πρεπει να επεμβαινουμε δυναμικα ωστε να διεκδικησουμε αυτα που πιστευουμε οτι μας αναλογουν,οπως η ελευθερη εκφραση και η χρηση των δημοσιων χωρων,χωρις να καπελονομαστε απο πολιτικες σκοπιμοτητες, επιδιωκουμε τη δημιουργια ενος ελευθεριακου χωρου που θα στεγαζει τις δημιουργιες και τις ανησυχιες μας χωρις την εμπορευματοποιηση τους και θα προτασει ενα διαφορετικο τροπο ζωης περα απο τα καθιερωμενα κοινωνικα προτυπο που εχουν επιβαλει αλλοι για μας.
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλη φαση !
ΑπάντησηΔιαγραφήμακαρι τετοιες δρασεις να υπαρξουν ακομα περισσοτερες !
σε μια πολη σαν το Ρεθυμνο, οι παρεμβασεις κατα τετοιο τροπο, στην καθημερινη ζωη θα προκαλεσουν αλλαγες!
Καλή αρχή, παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα χρειαζόμαστε αυτά.
Μπράβο . . ωραία, μονο που ακριβώς βρίσκεται η ευλιγια ? σε περιπτωσή που καποίος θέλει να σας επισκεφθεί. .
ΑπάντησηΔιαγραφή